. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів - Форум
РМО вчителів інформатики Корсунщини
Вівторок, 16.04.2024, 17:47
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Форум » Інформатика в школі » Онлайн-семінари » Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів (Обговорення даної теми)
Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів
74bogdanДата: Четвер, 16.10.2014, 08:21 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
Пропонується вчителям обговорити дану тему. Запропонувати розробки уроків в яких відображалася б навчально-пізнавальна діяльність учнів
 
74bogdanДата: Середа, 05.11.2014, 22:19 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
Мотивація навчання на окремих етапах уроку
Вихованню позитивної мотивації навчання сприяють загальна атмосфера творчості в навчальному закладі та в групі, включення учня в колективні форми організації різних видів діяльності, співробітництво між викладачем і учнем, допомога педагога у вигляді порад, залучення учнів до оцінювання власної діяльності. Важливим завданням навчально-виховного процесу є формування мотивації навчання на окремих етапах уроку. Залежно від змісту уроку викладач повинен організовувати певний цикл навчальної діяльності і формувати відповідний їй мотиваційний цикл. Мотивація навчання на уроці відбувається в кілька етапів.
I    етап — мотивація початку роботи, первинна мотивація.
II етап — мотивація виконанняроботи, закріплення і підсилення первинної мотивації.
III  етап — мотивація завершення уроку (результативність, постановка цілей намайбутнє).
Завданнявикладача полягає у забезпеченні постійних мотиваційних дій учня на всіх етапах уроку.
Прикріплення: _____.docx (16.8 Kb)
 
74bogdanДата: Середа, 05.11.2014, 22:46 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
При вивченні матеріалу 10 академічний рівень або 11 стандартний рівень по темі: «Уведення і редагування даних в Excel 2007» для більшого розуміння значення використання табличного процесора можна запропонувати розв’язати наступну задачу:
«Ви робітник по ремонту. Потрібно визначити скільки метрів багету потрібно купити, щоб поклеїти в кімнаті зі стороною a на b метрів. Яку площу підлоги потрібно зафарбувати в даній кімнаті. Яку площу потрібно обклеїти шпалерами в цій же кімнаті висотою h метрів, врахувавши наявність дверей і вікон». Учням пропонується готова форма для роботи. Їм потрібно ввести формули для обрахунку.

Запропонуйте власні ідею!?
Прикріплення: 2016032.xlsx (35.1 Kb)
 
74bogdanДата: Неділя, 09.11.2014, 22:56 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
При вивченні функцій можна скористатися наступним прикладом: «Введіть шестизначне число. Отримайте всі його цифри. Розробіть алгоритм рішення даної задачі.»  Задачу можна доповнити, чи являється дане число щасливе. (Щасливим вважається отриманий в громадському транспорті квиток, в шестизначний номер якого сума перших трьох цифр збігається з сумою трьох останніх.).

=ЦЕЛОЕ(E3/100000)
=ЦЕЛОЕ(ОСТАТ(E3;100000)/10000)
=ЦЕЛОЕ(ОСТАТ(E3;10000)/1000)
=ЦЕЛОЕ(ОСТАТ(E3;1000)/100)
=ЦЕЛОЕ(ОСТАТ(E3;100)/10)
=ОСТАТ(E3;10)

=ЕСЛИ((E6+E7+E8)=(E9+E10+E11);"Щасливий";"Не щасливий")
Домашнім завданням можна запропонувати інший спосіб отримання цифр числа

 
74bogdanДата: Понеділок, 10.11.2014, 07:47 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline

При вивченні матеріалу з теми: «Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання електронних таблиць. Елементи інтерфейсу Microsoft Excel.» можна використати наступні фрагменти уроку.
Актуалізація знань
Сьогодні ми починаємо вивчати нову програму пакету Microsoft Office. Для початку пропоную згадати найбільш вживану програму цього пакету, яку ви вивчили на попередніх уроках, а саме – Microsoft Word.
Скажіть, будь ласка, у чому полягає основне призначення Microsoft Word?..............
(Лови помилку) ....
Прикріплення: ____.docx (347.0 Kb)
 
irina123456Дата: Понеділок, 10.11.2014, 10:22 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Підсумовуючи матеріал в 10 класі за темами "Комп'ютерні презентації" та "Основи створення комп'ютерних публікацій", раджу використати нестандартну форму роботи - веб-квест "Правила он-лайн безпеки".

Учні з задоволенням обирають запропоновані ролі, працюють в групах і діляться результатами своєї роботи, відкриваючи при цьому для себе багато нового. І, разом з тим, розуміють де вони можуть використати знання, набуті ними при вивченні даної теми.
Слід зауважити, що обираючи таку форму роботи учнів на уроці, ми маємо елементи випереджального навчання - учні навчаються викладати свої матеріали у веб-платформах.

Матеріали до уроку ви можете взяти тут:
 сторінка уроку веб-квесту


Повідомлення відредагував irina123456 - Понеділок, 10.11.2014, 17:22
 
kvitkischkolaДата: Неділя, 23.11.2014, 20:17 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Формування позитивної мотивації
    Кожний учитель може створювати на своїх уроках ситуацію успіху, яка формує навчально - пізнавальну мотивацію учнів.
Як підкреслити ситуацію успіху? існує безліч способів сказати учневі "Дуже добре!", "Це значно краще",  "Це твоя перемога", "Ти справжній майстер", "Тепер ти відчуваєш свої можливості?" і т.п. Цього найбільше потребують учні початкових класів та 5-6 класів.Тому пропоную ряд задач, ігор, ситуацій, які спонукають до утвердження, організації учнів на всіх етапах уроку, інтересу до навчання, активної діяльності на уроці.

    Наприклад, у 5 класі під час вивчення будови комп'ютера можна провести  Гру "Все навпаки"
У наведених словосполученнях кожне слово замінити на антонім (слово протилежного за змістом значення). Наприклад, словосполучення "функціональна клавіша" за цими правилами слід записати "безкорисна кнопка". Необхідно розшифрувати, які початкові значення мали ці словосполучення.
колективна людина - персональний комп'ютер;
беззвучний мікрофон - звукова колонка;
крапельна клавіатура - струменевий принтер; 
поодинична деталь - системний блок;
чорно - біла клавіатура - кольоровий монітор.
Прикріплення: __.docx (17.1 Kb)


Повідомлення відредагував kvitkischkola - Понеділок, 24.11.2014, 14:59
 
kv27876Дата: Неділя, 23.11.2014, 22:27 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
Тема «Електронні таблиці» в 11 класі. Мотивація вивчення даної теми може бути різноманітною. Я вважаю, взагалі, що знання електронних таблиць потрібні всюди, де використовується математика. На першому уроці пропоную учням попрацювати бухгалтерами при нарахуванні зарплатні працівникам ферми. На дошці створюємо таблицю, проводимо відповідні розрахунки, і помічаємо, що це не так вже й швидко відбувається. Потім ставлю до відома учнів, що є спеціальна програма, яка може проводити ці обрахунки швидко і безпомилково та демонструю деякі її можливості (що до створеної ситуації). Враховуючи, що робота бухгалтера є однією з затребуваних у наш час, створюю ситуацію потреби вивчати дану програму Microsoft Excel.
Прикріплення: 9196255.xlsx (12.1 Kb)


Повідомлення відредагував kv27876 - Неділя, 23.11.2014, 22:37
 
kvitkischkolaДата: Понеділок, 24.11.2014, 15:05 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата 74bogdan ()
I    етап — мотивація початку роботи, первинна мотивація. II етап — мотивація виконанняроботи, закріплення і підсилення первинної мотивації.
III  етап — мотивація завершення уроку (результативність, постановка цілей намайбутнє).
         Дана інформація допоможе молодому вчителю інформатики в своїй роботі. Всі інші можуть поглибити або повторити свої знання з даної теми.
 
kvitkischkolaДата: Понеділок, 24.11.2014, 15:11 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата irina123456 ()
раджу використати нестандартну форму роботи - веб-квест "Правила он-лайн безпеки".
    Доцільна форма роботи в сучасному поданні уроку. Проте, якщо відсутній Інтернет, або низький доступ до нього - це нереально використати. Це стосується найбільше сільських шкіл, які обмежені в доступі до Інтернету та  on-line зв'язку.
 
OlegДата: Понеділок, 24.11.2014, 20:48 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Під час вивчення теми "Підготовка комп'ютера до роботи" в 5 класі пропоную використовувати розробку уроку яка містить цікаві елемети уроку:

- Гру "Ланцюжок" для стимулювання учнів до рооти 
- варіанти завдань для роботи в парах під час вивчення нового матеріалу
- перевірка засвоєння матеріалу методом заповніть пропуски
Прикріплення: 18_9_3.docx (208.3 Kb)
 
kv27876Дата: Понеділок, 24.11.2014, 23:29 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
Перший урок з теми «Комп’ютерні презентації» 5 клас мотиваційний момент може бути побудований таким чином: учитель роздає учням назви об’єктів та пропонує їм представити (презентувати) його, уявляючи, що вони працюють рекламними агентами. Заслухавши всі повідомлення учні розуміють, що для кращого представлення потрібні самі об’єкти, їх різновиди, фото, карти, відеоролики і т.п. Учитель зводить їхні міркування до того, що не над кожним об’єктом можна робити багаторазово різноманітні операції –випробування (переміщати ( великі установки), розрізати (щоб показати будову в середині), відкривати (небезпечно), розкручувати, куштувати(їжу, ліки), приміряти(одяг, взуття) і т.п., але разом з тим потрібно розкрити всю «красу» даного об’єкта, тому для цих та інших справ люди розробили спеціальну комп’ютерну програму – Power Point, яка дозволяє презентувати різні предмети в електронному вигляді.
Прикріплення: __5_.docx (17.6 Kb)
 
kv27876Дата: Понеділок, 24.11.2014, 23:58 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
Цитата 74bogdan ()
При вивченні матеріалу 10 академічний рівень або 11 стандартний рівень по темі: «Уведення і редагування даних в Excel 2007» для більшого розуміння значення використання табличного процесора можна запропонувати розв’язати наступну задачу:
«Ви робітник по ремонту. Потрібно визначити скільки метрів багету потрібно купити, щоб поклеїти в кімнаті зі стороною a на b метрів. Яку площу підлоги потрібно зафарбувати в даній кімнаті. Яку площу потрібно обклеїти шпалерами в цій же кімнаті висотою h метрів, врахувавши наявність дверей і вікон». Учням пропонується готова форма для роботи. Їм потрібно ввести формули для обрахунку.

Мені сподобалось. Слушна пропозиція. Вдало поставлена задача, рішення якої за допомогою Excel значно прискорюється і спрощується. Також розв*язування даної задачі в Excel дозволяє розв*язати ще низку подібних задач.
Прикріплення: 6440519.docx (17.6 Kb)
 
ruslanzhuzhulenkoДата: Вівторок, 25.11.2014, 09:17 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Мотиваціянавчально-пізнавальної діяльності учнів засобами ІКТ
 
Мотиваціянавчально-пізнавальної діяльності учнів засобами ІКТ на уроках інформатики. Реалізація завданьнавчального процесу засобами ІКТ,їх позитивні аспекти. Переваги використання
інформаційних технологій.
Прикріплення: 2983004.docx (32.9 Kb)
 
NadiaДата: Вівторок, 25.11.2014, 23:37 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
“Ми захоплюємося нашою наукою, але як заразити молодьцим захопленням? Звичайний у цих випадках метод - здивувати, вразити…Укожній сфері для новачка можна знайти захоплюючий, повчальний бік справи й
подати її у формі, що викличе гострий інтерес. ”
Карл ДарроуЗастосування ІКТ у різнихгалузях  сьогодні – це нагальна потреба.У світі поширюються інформаційно-комп'ютерні тателекомунікаційні технології, що вимагає істотних структурних змін і в системі
освіти, зокрема, широкого використанняновітніх інформаційних технологій навчання.Широке таметодично правильне використання ІКТ у навчальному процесі позитивно впливає на
загальний рівень педагогічного процесу та рівень розвитку учнів. Серед переваг
сучасних ІКТ   в освіті можна назвати підвищення інтенсивності та ефективності процесунавчання, розширенняможливостей подання навчальної інформації, підвищення якісного рівня наочності
та покращення сприйняття інформації, розвиток мислення, розширення методичних
можливостей уроку, підвищення інтенсивності та ефективностіпроцесу навчання тощо. Застосування ІКТ сприяє підвищенню інтересу до предмету, отже,підсиленню мотивації до навчання й покращенню пізнавальної активності учнів.
 

 
Прикріплення: _-____.doc (350.5 Kb)
 
Форум » Інформатика в школі » Онлайн-семінари » Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів (Обговорення даної теми)
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz