. Актуальні проблеми організації підготовки учнів до олімпіади - Форум
РМО вчителів інформатики Корсунщини
Вівторок, 16.04.2024, 11:47
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Інформатика в школі » Онлайн-семінари » Актуальні проблеми організації підготовки учнів до олімпіади (Актуальні проблеми організації підготовки учнів до олімпіади)
Актуальні проблеми організації підготовки учнів до олімпіади
74bogdanДата: Неділя, 27.10.2019, 18:55 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
Актуальні проблеми організації підготовки учнів до участі в олімпіадах з інформатики (програмування)
 
74bogdanДата: Неділя, 27.10.2019, 18:59 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
Методичні рекомендації щодо розв`язання олімпіадних задач з програмування
Прикріплення: ___.pdf (465.9 Kb)
 
74bogdanДата: Неділя, 03.11.2019, 11:11 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
Задача D. «Дiльники»
Для натурального числ а N, виведiть у порядку зростання всi його рiзнi натуральнi дiльники.
Вхiднi данi. Вхiднi данi слiд прочитати зi стандартного входу (клавiатури). Це буде єдине натуральне число N. 1 <=N <= 1234567891011.
Результати. Результат — послiдовнiсть усiх рiзних натуральних дiльникiв, у порядку зростання — слiд вивести на стандартний вихiд (екран). Виводити обов’язково в один рядок, роздiляючи пробiлами.
120 балiв (з 250) припадатиме на тести, в яких 1 <= N<= 4321.
Решта 130 балiв — на тести, в яких 12345678 <= N <= 1234567891011.
Здати потрiбно одну програму, а не окремi для двох випадкiв; рiзнi обмеження вводяться виключно для того, щоб дати приблизне уявлення, скiльки балiв можна отримати, розв’язавши задачу не повнiстю.
 
74bogdanДата: Неділя, 03.11.2019, 18:40 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Администраторы
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline

 
HornetДата: П`ятниця, 15.11.2019, 17:50 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Павук і муха
У пустій прямокутній кімнаті розмірами A x B x C (довжина, ширина, висота) на підлогу впала муха, що заснула. Павук, що знаходився на одній із стін, або на підлозі кімнати, почав рухатись до неї по найкоротшому шляху.
На яку відстань він при цьому переміститься?
Вхідні даніУ першому рядку задано розміри кімнати A, B, C. У другому рядку - координати мухи на підлозі X1, Y1, та павука X2, Y2, Z2.
Всі вхідні дані - цілі числа, що не перевищують 500.
Вихідні даніЄдине число - відстань, на яку переміститься павук, обрахована з точністю до 2-х знаків після коми.

Ліміт часу 1 секунда
Ліміт використання пам'яті 64 MiB

Вхідні дані
1 1 11 1 1 1 0

Вихідні дані
0.00


Розв’язання задачі
Суть розв’язання полягає в переході від тривимірного простору кімнати



до  двовимірногоза допомогою «розгортки» кімнати на координатну площину.

Перевівши координати павука в кімнаті в його нові координати в двовимірній площині, все, що нам залишається зробити - обчислити найкоротшу відстань між двома точками на площині за допомогою функції S. (теорема Піфагора)
У найпростішому випадку, якщо павук знаходиться на підлозі кімнати, тобто його Z2 координата нульова, координати павука X2 і Y2 в точності описують його місцезнаходження в координатної площини розгортки, і перетворювати їх не потрібно.
В іншому випадку окремо розглядаємо варіанти розташування павука на кожній із стін. Залежно від того, на який стіні він знаходиться, ми змінюємо координати відповідно до розгортки кімнати і знаходимо відстань від павука до мухи за допомогою функції S.
У разі місцезнаходження павука в будь-якому з кутів кімнати, але не на підлозі, ми повинні розглянути два варіанти його положення в розгортці і знайти мінімальне з них за допомогою функції min.


Повідомлення відредагував Hornet - П`ятниця, 15.11.2019, 17:53
 
HornetДата: П`ятниця, 15.11.2019, 18:15 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Модераторы
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
Римські числа
Порахувати суму двох натуральних чисел A і B, записаних в римській системі числення. Відповідь також записати в римській системі числення.
M = 1000, D = 500, C = 100, L = 50, X = 10, V = 5, I = 1.
Усі числа - НЕ перевищують 2000.
Вхідні дані
У рядку записано два числа в римській системі числення, між якими стоїть знак +.

Вихідні дані
Єдине число - сума чисел, записане також в римській системі числення. Числа в римській системі числення записано великими латинськими літерами.

Ліміт часу 1 секунда
Ліміт використання пам'яті 64 MiB
Вхідні дані
III + IV
Вихідні дані
VII


Повідомлення відредагував Hornet - П`ятниця, 15.11.2019, 19:20
 
Форум » Інформатика в школі » Онлайн-семінари » Актуальні проблеми організації підготовки учнів до олімпіади (Актуальні проблеми організації підготовки учнів до олімпіади)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Copyright MyCorp © 2024 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz